Forundersøgelse

Kend din kontaktperson – og kom igennem receptionen

En forundersøgelse kan være nødvendig, hvis du f.eks. har brug for at sende materiale (Direct Mail) ud til din målgruppe. Her vil en forundersøgelse betyde, at 2J finder navnet på den person i firmaet, der vil være beslutningstager i forhold til din kampagne, så du kan sende Direct Mail direkte ud til din kontaktperson. Det er desuden vigtigt, at du ved første direkte henvendelse til firmaet ved, hvem du skal tale med i forhold til din kampagne, så du virker oplyst, og så receptionisten ikke bliver skeptisk om din hensigt med opkaldet.

Hvornår er en forundersøgelse relevant?

Vi laver ofte forundersøgelser for vores kunder, inden vi går i gang med mødebooking, oplysningskampagner, analysearbejde eller andet, da resultatet altid er bedre, hvis vi fra begyndelsen har de rette oplysninger, kontaktpersoner og derved færre fejlemner.

Optimér dit endelige resultat

Det kan også være, at din målgruppe består af virksomheder med mere end 25 ansatte, eller at du kun ønsker at kontakte helt små, nyopstartede virksomheder. 2J benytter onlineressourcer og databaser, ligesom vi tager telefonisk kontakt, når det er nødvendigt for at finde de rette informationer. Vi har mange års erfaring i at finde lige netop de oplysningere, du har brug for, så din kampagne bliver en succes.

Trianglen 2 | 2100 København | ​​​​35 43 73 76 | info@2jmc.dk | CVR:26137764