Emne- & leadgenering

Maksimer dit udbytte ved kun at fokusere på relevante kunder

Emne og lead-generering er et centralt instrument i den indledende fase af et salgs-, marketings- eller oplysningstiltag. Det er en måde at afdække de kundeemner, som er mest relevante for din virksomhed og dermed målrettet få det optimale ud af en kampagne. Det første skridt i enhver salgs- eller informationsproces er at generere de emner (virksomheder), du gerne vil have som kunde, eller som du gerne vil informere om noget. Du kan udvælge dine emner på baggrund af branche, størrelse og beliggenhed. 2J kan hjælpe dig med at udvælge lige netop de virksomheder, du gerne vil i kontakt med.

Det er muligt at søge potentielle kundeemner ud fra meget specifikke kriterier, så som hvornår køb af et bestemt produkt eller ydelse sidst har fundet sted, eller hvornår en samarbejdsaftale udløber. Denne tilgang kan være helt afgørende for leverandører af nicheprodukter og -ydelser, hvor den potentielle målgruppe ofte er karakteriseret ved at være fåtallig og snæver. Således kan man målrette sin indsats uden ”at brænde leads af”.​

Trianglen 2 | 2100 København | ​​​​35 43 73 76 | info@2jmc.dk | CVR:26137764